متاسفانه امروزه خیلی از افراد به ویژه بانوان از کمبود آهن رنج می برند که اغلب موجب ریزش مو و بروز خستگی می شود. به همین دلیل افراد به مصرف قرص آهن روی آوردند. اما سوال خیلی از افراد این است که بهترین زمان برای مصرف قرص آهن چه موقع است؟ بهتر است بدانید نباید قرص آهن را با محصولات لبنی میل نمود. قرص آهن باید با آبمیوه از جمله آب پرتقال که سرشار از ویتامین سی است مصرف شود. بهترین زمان هم دوساعت بعد از مصرف شام می باشد. سعی کنید ناشتا از قرص آهن استفاده نکنید. پزشکان توصیه می کنند خانم ها در دوران قاعدگی قرص آهن مصرف نکنند چون موجب خروج آن از بدن می شود و فایده ای برای شما ندارد. اگر به قرص آهن حساسیت دارید یا به عبارتی به شما نمیسازد بهتر است از مخلوط شیره انگور و شهد خرما و توت استفاده کنید. خانم ها این سه ماده خوراکی را جدی بگیرید به خصوص شیره انگور خانگی...
در ادامه مطلب چند مقاله درمورد قرص آهن آورده شده است.حتما مطالعه کنید...
رشته شیرین علوم دامی...ما را در سایت رشته شیرین علوم دامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46